Lubasz, dnia 31.07.2023 r.
ZAPYTANIE CENOWE
NA USŁUGĘ TERAPEUTY DS. UZALEŻNIEŃ
Zapytujący: |
|
Nazwa |
GMINA LUBASZ/GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W LUBASZU |
Forma prawna |
Gminne samorządowe jednostki organizacyjne |
Numer REGON |
004611278 |
Numer NIP |
763-186-32-63 |
|
|
Adres do korespondencji |
Bolesława Chrobrego 37, 64-720 Lubasz |
|
gops@lubasz.pl |
Tel. |
67 255 64 63 |
Godziny pracy |
Poniedziałek: 8:00 – 17:00 Wtorek, środa, czwartek: 7:30 – 15:30 Piątek: 7:30 – 14:30 |
Dane do kontaktu ws. zapytania: |
|
|
gops@lubasz.pl |
Tel. |
519 638 454 |
Godziny pracy |
7:30 – 15:30 |
Osoba do kontaktu (przedstawiciel Zamawiającego) |
Wioletta Surma Waldemar Kwaschnik |
I .Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług terapeutycznych w zakresie terapii
ds. uzależnień na rzecz osób uzależnionych i współuzależnionych
w Gminie Lubasz , w tym w szczególności:
a) prowadzeniu spotkań konsultacyjnych dla osób uzależnionych i współuzależnionych,
b) diagnozowaniu u osób kierowanych przez Gminną Komisję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz zgłaszających się we własnym zakresie uzależnienia od alkoholu,
c) motywowaniu osób uzależnionych do podjęcia leczenia,
d) prowadzeniu terapii indywidualnej osób uzależnionych i współuzależnionych,
uzależnionych i współuzależnionych,
f) świadczeniu poradnictwa w zakresie prawnych aspektów związanych z problematyką uzależnienia od alkoholu,
g) współpracy ze specjalistami zatrudnionymi w ramach Punktu Wsparcia Rodziny, w szczególności w zakresie niesienia pomocy rodzinom, w których występuje problem przemocy domowej,
h) współpracy z Kierownikiem oraz pracownikami socjalnymi Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubaszu w rozwiązywaniu problemów osób uzależnionych i współuzależnionych, w szczególności w zakresie specjalistycznego poradnictwa i realizacji procedury „Niebieskiej Karty”,
i) dokumentowaniu pracy prowadzonej z klientami.
j)Usługa będzie realizowana w budynku na ul. Szkolnej 2, 64-720 Lubasz lub w innych miejscach wskazanych przez Zamawiającego
k)Jedna godzina świadczenia usług to 60 minut. Koszty przejazdu do miejsca wykonywania usługi zawierają się w wynagrodzeniu ogólnym i nie będą odrębnie refundowane.
l) Liczba świadczonych usług przez Wykonawcę będzie wynosić ok 50 godzin w godzinach ustalonych z Zamawiającym.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia liczby godzin w porozumieniu z wykonawcą.
ł) Wykonawca powinien kierować się uczciwością, sumiennością, najlepszą wolą i wiedzą oraz dążeniem do jak najwyższej jakości świadczonych usług, a powierzone zadania będzie wykonywać zgodnie z zasadami pełnej poufności, rzetelności, profesjonalizmu.
Wykonawca zobowiąże się w szczególności do wykonywania umowy z należytą starannością z uwzględnieniem przepisów prawa, wykonywania przedmiotu niniejszej umowy osobiście, prowadzenia ewidencji ilości godzin wykonywanego zlecenia. Będzie niezwłoczne informował o każdej zmianie organizacyjnej oraz wszystkich trudnościach związanych z realizacją niniejszej umowy.
II. Przewidywany termin realizacji usługi:
Wrzesień- grudzień 2023r.
Dokładna data rozpoczęcia realizacji zamówienia zostanie uwzględniona pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
III. Kryteria oceny oferty:
najniższa cena za jedną godzinę zegarową usługi brutto.
W cenę 1 godziny usług należy wliczyć wszystkie koszty, w tym koszty dojazdu , oraz
niezbędnych materiałów koniecznych do prowadzenia usług.
IV. Wymagania oraz dokumenty, jakie mają dostarczyć potencjalni wykonawcy:
1) Biegła znajomość języka polskiego,
2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) Niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) Wykształcenie wyższe,
5) Posiadanie kwalifikacji specjalisty psychoterapii uzależnień, o których mowa w ustawie z dnia 29 lipca 2005r o przeciwdziałaniu narkomanii, lub posiadanie kwalifikacji specjalisty psychoterapii uzależnień, o których mowa w przepisach wydanych na podstawie ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi i Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 15 grudnia 2018r. w sprawie funkcjonowania podmiotów leczniczych sprawujących opiekę nad osobami uzależnionymi od alkoholu. W przypadku specjalisty psychoterapii uzależnień bez certyfikatu –wykształcenie wyższe oraz zaświadczenie o uczestniczeniu w procesie certyfikacji na specjalistę.
6) Znajomość:
-ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi;
-ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii;
-ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie.
7) aktualny wydruk ze strony internetowej CEIDG/KRS (lub odpis KRS ) – dotyczy osób
fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, osób prawnych oraz spółek osobowych prawa handlowego.
V. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy sporządzić na załączonym druku „Formularz ofertowy”, w języku polskim,
Wymagane dokumenty:
1) Oferta cenowa za wykonywanie jednej godziny zegarowej świadczenia usług w zakresie terapii uzależnień (Załącznik Nr 1).
2) Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, ukończone szkolenia, posiadane certyfikaty;
3) Dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje,
4) Udokumentowane minimum rocznego doświadczenia,
Zamawiający zastrzega możliwość sprawdzenia spełnienia wymaganych warunków przez Oferentów poprzez weryfikację dokumentów poświadczających doświadczenie i kwalifikacje, po wyborze Oferenta a przed dniem podpisania umowy.
VI. Miejsce i termin złożenia oferty:
Wypełniony formularz , według wzoru określonego w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego należy złożyć do dnia 17 sierpnia 2023 r., do godz. 14:00 z dopiskiem „Oferta na terapeutę ds. uzależnień .”:
1) listownie lub w siedzibie Zamawiającego tj. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubaszu,
ul. B. Chrobrego 37,64-720 Lubasz
2) przesłać na adres poczty elektronicznej: gops@lubasz.pl
Liczy się data wpływu do Ośrodka.
VII. Informacja dotycząca wynagrodzenia:
Zamawiający zapłaci wynagrodzenie przelewem w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania prawidłowo wypełnionego rachunku/faktury za wykonanie usługi.
VIII. Inne istotne informacje:
1) Ofertę składa się, pod rygorem jej bezskuteczności, w formie pisemnej, w języku polskim, natomiast dokumenty sporządzone w języku obcym, które załączone zostaną do oferty, należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
2) Formularz ofertowy i pozostałe dokumenty ofertowe muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnione do działania w imieniu Wykonawcy.
3) Termin i forma płatności: przelewem na wskazane na fakturze konto w terminie 14 dni roboczych od daty dostarczenia faktury/rachunku wraz z prawidłowo wypełnioną kartą potwierdzenia wykonania usługi ( załącznik nr 2 do niniejszej umowy)
4) Umowa zostanie zawarta według wzoru Zamawiającego.
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji oświadczonych przez Wykonawcę informacji, poprzez żądanie przedłożenia dokumentów poświadczających prawdziwość złożonych oświadczeń. Weryfikacja dotyczyć będzie Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, i Wykonawca zostanie wybrany do realizacji zamówienia. Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia dokumentów i oświadczeń przed podpisaniem umowy.
W sytuacji nieuczynienia przez Wykonawcę wyjaśnień, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy traktując ją jako niespełniającą wymogów. W takiej sytuacji, jako najkorzystniejsza wybrana zostanie kolejna oferta według pierwotnego wyboru.
6) Zamawiający ma prawo wezwać Wykonawcę do uzupełnienia oferty, wyznaczając mu termin 2 dni roboczych.
7) Zamawiający unieważnia postępowanie, jeśli:
a) nie złożono przynajmniej jednej oferty
b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do najkorzystniejszej oferty,
c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub
wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym lub interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć wcześniej,
d) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą.
8) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
a) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
c) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia i cena nie została należycie wyjaśniona przez Wykonawcę,
d) po jednokrotnym wezwaniu do uzupełnienia nadal jest niepełna,
e) złożona została po wyznaczonym przez Zamawiającego terminie,
9) Zamawiający tj. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubaszu zastrzega sobie prawo
do anulowania zaproszenia do składania ofert na każdym etapie, bez podawania przyczyny.
…..…………………….
p.o. Kierownika Gminnego Ośrodka
Pomocy Społecznej w Lubaszu