Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

ZAPYTANIE CENOWE NA USŁUGĘ PSYCHIATRY DZIECIĘCEGO

Utworzono dnia 27.07.2023

Lubasz, dnia 27.07.2023 r.

       

ZAPYTANIE CENOWE
 NA USŁUGĘ PSYCHIATRY DZIECIĘCEGO, W RAMACH KONSULTACJI DS. UZALEŻNIEŃ I PRZEMOCY W RODZINIE

 

Zapytujący:

Nazwa

GMINA LUBASZ/GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W LUBASZU

Forma prawna

Gminne samorządowe jednostki organizacyjne

Numer REGON

004611278

Numer NIP

763-186-32-63


Dane teleadresowe  Zapytującego:

Adres do korespondencji

Bolesława Chrobrego 37, 64-720 Lubasz

E-mail

gops@lubasz.pl

Tel.

67 255 64 63

Godziny pracy

Poniedziałek: 8:00 – 17:00

Wtorek, środa, czwartek: 7:30 – 15:30

Piątek: 7:30 – 14:30

 

Dane do kontaktu ws. zapytania:

E-mail

gops@lubasz.pl

Tel.

519 638 454

Godziny pracy

7:30 – 15:30

Osoba do kontaktu (przedstawiciel Zamawiającego)

Wioletta Surma

 

 

I .Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu konsultacji  z zakresu psychiatrii  dziecięcej, dla dzieci mieszkańców Gminy Lubasz, w ramach Punktu Konsultacyjnego. Konsultacje psychiatrii dziecięcej będą obejmowały m.in.: - wspomaganie rozwoju dzieci i młodzieży,

-  specjalistyczne poradnictwo i konsultacje,

- diagnozy (m.in. ADHD, autyzm, zaburzenia zachowania, zaburzenia lękowe, zaburzenia nastroju, odżywiania, snu i inne)

-  terapie wynikająca z potrzeb uczestników.

Wykonawca powinien posiadać niezbędne uprawnienia i umiejętności do wykonywania przedmiotu niniejszej umowy oraz być osobą niekaraną oraz powinien spełniać wymogi przewidziane ustawą z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym Zobowiązuje się do zachowania tajemnicy w zakresie wszelkich informacji, które powziął w związku z realizacją czynności.

Usługa będzie realizowana w wyznaczonym miejscu ustalonym z Zamawiającym.

W przypadku gdy Wykonawca stawi się w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego,  a usługa nie dojdzie do skutku, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie jak za jedną godzinę usługi.

Jedna godzina świadczenia usług to 60 minut. Koszty przejazdu do miejsca wykonywania usługi zawierają się w wynagrodzeniu ogólnym i nie będą odrębnie refundowane.

Strony ustalają, iż liczba świadczonych usług przez Wykonawcę będzie wynosić ok 50 godzin w godzinach ustalonych z Zamawiającym.

Zamawiający  zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia liczby godzin w porozumieniu z wykonawcą.

Wykonawca powinien kierować się uczciwością, sumiennością, najlepszą wolą i wiedzą oraz dążeniem do jak najwyższej jakości świadczonych usług, a powierzone zadania będzie wykonywać zgodnie z zasadami pełnej poufności, rzetelności, profesjonalizmu.

Wykonawca zobowiąże  się w szczególności do wykonywania umowy z należytą starannością z uwzględnieniem przepisów prawa, wykonywania przedmiotu niniejszej umowy osobiście, prowadzenia ewidencji ilości godzin wykonywanego zlecenia. Będzie niezwłoczne informował o każdej zmianie organizacyjnej oraz wszystkich trudnościach związanych z realizacją niniejszej umowy.

II. Przewidywany termin realizacji usługi:

Wrzesień- grudzień 2023r.
Dokładna data rozpoczęcia realizacji zamówienia zostanie uwzględniona pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.

 

III. Wymagania oraz dokumenty, jakie mają dostarczyć potencjalni wykonawcy:

- Wykształcenie wyższe medyczne

-  Kwalifikacje do pracy na stanowisku psychiatry dziecięcego.

-  Udokumentowane działania zawodowe związane z realizacją usług psychiatry dziecięcego.

- prowadzenie działalności gopodarczej

- aktualny wydruk ze strony internetowej CEIDG/KRS (lub odpis KRS ) –

Zleceniodawca zastrzega możliwość sprawdzenia spełnienia wymaganych warunków przez Oferentów poprzez weryfikację dokumentów poświadczających doświadczenie i kwalifikacje, po wyborze Oferenta a przed dniem podpisania umowy.

IV. Kryterium wyboru oferty: 
najniższa cena za jedną godzinę usług brutto.
W cenę 1 godziny usług należy wliczyć wszystkie koszty, w tym koszty dojazdu , oraz
niezbędnych materiałów koniecznych do prowadzenia usług.

 

V .  Inne istotne informacje:

1) Ofertę składa się, pod rygorem jej bezskuteczności, w formie pisemnej, w języku polskim, natomiast dokumenty sporządzone w języku obcym, które załączone zostaną do oferty, należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

2) Formularz ofertowy i pozostałe dokumenty ofertowe muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnione do działania w imieniu Wykonawcy.

    3) Termin i forma płatności: przelewem na wskazane na  fakturze konto w terminie 14 dni roboczych od daty dostarczenia faktury/rachunku wraz  z prawidłowo wypełnioną kartą potwierdzenia wykonania usługi ( załącznik nr 2 do niniejszej umowy)

    4) Umowa zostanie zawarta według wzoru Zamawiającego.

   5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji oświadczonych przez Wykonawcę informacji, poprzez żądanie przedłożenia dokumentów poświadczających prawdziwość złożonych oświadczeń. Weryfikacja dotyczyć będzie Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, i Wykonawca zostanie wybrany do realizacji zamówienia. Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia dokumentów i oświadczeń przed podpisaniem umowy.
W sytuacji nieuczynienia przez Wykonawcę wyjaśnień, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy traktując ją jako niespełniającą wymogów.  W takiej sytuacji, jako najkorzystniejsza wybrana zostanie kolejna oferta według pierwotnego wyboru.

    6) Zamawiający  ma prawo w każdej chwili odstąpić od dalszego prowadzenia postępowania, jeżeli będzie to uzasadnione jego ważnym interesem.

   7) Zamawiający ma prawo wezwać Wykonawcę do uzupełnienia oferty, wyznaczając mu termin 2 dni roboczych.

    8)  Zamawiający unieważnia postępowanie, jeśli:

        a) nie złożono przynajmniej jednej oferty

        b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą cena przewyższa kwotę, którą   Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że    Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do najkorzystniejszej oferty,

         c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub
  wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym lub interesie Zamawiającego,  czego nie można było przewidzieć wcześniej,

         d) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą.

   9) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:

        a) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,

        b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu  nieuczciwej konkurencji,

         c) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia i cena nie została należycie  wyjaśniona przez Wykonawcę,

         d) po jednokrotnym wezwaniu do uzupełnienia nadal jest niepełna,

         e) złożona została po wyznaczonym przez Zamawiającego terminie,

Odpowiedź na niniejsze zapytanie uprzejmie prosimy przesyłać drogą elektroniczną na adres e-mail Zapytującego lub składać osobiście/pocztą/poprzez kuriera pod wskazanym w zapytaniu adresem, do dnia 16-08-2023 r. z dopiskiem : „Oferta cenowa na usługę psychologa dziecięcego”

 

                                                                                                        

                                                                                                          …..…………………….

                                                                                          p.o. Kierownika Gminnego Ośrodka 
                                                                                                    Pomocy Społecznej w Lubaszu

 

ZAŁĄCZNIKI:

GODZINY URZĘDOWANIA

Poniedziałek  8.00- 17.00

Wtorek, środa, czwartek  7.30- 15.30

Piątek  7.30 – 14.30

Zegar

Imieniny

Kalendarium

Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
Sb
Nd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Licznik odwiedzin:

W tym tygodniu: 13

W poprzednim tygodniu: 65

W tym miesiącu: 50

W poprzednim miesiącu: 385

Wszystkich: 10509