ZAPYTANIE CENOWE NA REALIZACJĘ SZKOLENIA ZAWODOWEGO „PRACOWNIK GOSPODARCZY” Z DNIA 20-06-2022
Zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 przedmiotowe zapytanie cenowe ma na celu potwierdzenie, że dana usługa zostanie wykonana po cenie nie wyższej niż cena rynkowa.
- ZAPYTUJĄCY
Zapytujący: |
|
Nazwa |
GMINA LUBASZ/GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W LUBASZU |
Forma prawna |
Gminne samorządowe jednostki organizacyjne |
Numer REGON |
004611278 |
Numer NIP |
763-186-32-63 |
Dane teleadresowe Zapytującego: |
|
Adres do korespondencji |
Bolesława Chrobrego 37, 64-720 Lubasz |
|
gops@lubasz.pl |
Tel. |
67 255 64 63 |
Godziny pracy |
Poniedziałek: 8:00 – 17:00 Wtorek, środa, czwartek: 7:30 – 15:30 Piątek: 7:30 – 14:30 |
Dane do kontaktu ws. zapytania: |
|
|
gops@lubasz.pl |
Tel. |
691 067 809 |
Godziny pracy |
7:30 – 15:30 |
Osoba do kontaktu (przedstawiciel Zamawiającego) |
Jadwiga Kazińska |
2. SPECYFIKACJA PRZEDMIOTU ZAPYTANIA (ZAMÓWIENIA)
L.p. |
Przedmiot |
Opis przedmiotu (specyfikacja) |
1. |
Opis Projektu |
Przedmiot zamówienia ma zostać wykonany w ramach i w celu realizacji projektu „Aktywizacja społeczno zawodowa w Gminie Lubasz”, dofinansowanego z EFS w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014‑2020, Oś Priorytetowa 7 Włączenie społeczne, Działanie 7.1 Aktywna integracja, Poddziałanie 7.1.2 Aktywna integracja - projekty konkursowe. |
2. |
Zwięzłe określenie przedmiotu zamówienia |
Przedmiotem zamówienia jest realizacja w zakresie szkolenia zawodowego: „Pracownik gospodarczy” dla uczestników projektu „Aktywizacja społeczno zawodowa w Gminie Lubasz”
Liczba uczestników: 14 osób Liczba godzin szkolenia: 60 godzin zegarowych Liczba grup szkoleniowych: 1 Termin wykonania: VII-IX 2022r. Miejsce świadczenia usługi: na terenie Gminy Lubasz, w lokalizacji wskazanej przez Zleceniodawcę
Zadania Wykonawcy obejmują: - przygotowanie autorskiego programu szkoleń i przeprowadzenie szkolenia mającego na celu przygotowanie teoretyczne i praktyczne Uczestniczek/ków projektu do uzyskania kompetencji, zakończonego wydaniem certyfikatów ukończenia szkolenia, - zapewnienie materiałów szkoleniowych z ww. zakresu, organizację i przeprowadzenie egzaminów, - zakończone wydaniem certyfikatów potwierdzających kwalifikacje/kompetencje dla Uczestniczek/ków projektu, którzy pozytywnie zdali egzamin.
Wykonawca zapewnia sprzęt niezbędny do prowadzenia zajęć oraz musi zapewnić w trakcie każdego dnia szkoleniowego usługę cateringową dla każdego uczestnika szkolenia (nie wliczającą się w czas szkolenia) rozumianą jako: a.przerwa kawowa (dla każdego uczestnika szkolenia), gdy szkolenie w danym dniu trwa co najmniej 4 godziny lekcyjne; b.lunch (dla każdego uczestnika szkolenia), gdy szkolenie w danym dniu trwa co najmniej 6 godzin lekcyjnych.
Sale na potrzeby przeprowadzenia szkoleń zapewnia Zleceniodawca.
Sposób dokumentacji usługi: Dokumentacja usługi prowadzona będzie w formie papierowej lub elektronicznej – obejmuje prowadzenie dokumentacji zgodnie ze wzorami przekazanymi przez Zleceniodawcę
|
3. WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCÓW (OFERENTÓW)
3.1 |
Wykonawca powinien posiadać ważny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (należy przedłożyć wraz z ofertą) oraz inne niezbędne uprawnienia i zasoby niezbędne do niezakłóconej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności niezbędne środki techniczno-organizacyjne, niezbędne doświadczenie, kwalifikacje oraz potencjał osobowy i finansowy.
|
3.2 |
Trener prowadzący szkolenie powinien spełniać poniższe warunki:
- posiadać kierunkowe wykształcenie wyższe / zawodowe wymagane dla danej tematyki szkolenia lub certyfikat/zaświadczenie/inne umożliwiające przeprowadzenie danego wsparcia - wymagana kopia dyplomy/certyfikatu/zaświadczenia/innego dokumentu potwierdzające wykształcenie i/ lub kwalifikacje - przeprowadził, w sposób należyty, szkolenia odpowiadające tematyce szkolenia zaplanowanego w projekcie w przeciągu trzech lat w łącznym wymiarze 300 h - wymagane referencje
Zleceniodawca zastrzega możliwość sprawdzenia spełnienia wymaganych warunków przez Oferentów poprzez weryfikację dokumentów poświadczających doświadczenie i kwalifikacje, po wyborze Oferenta a przed dniem podpisania umowy. |
3.3 |
W zapytaniu cenowym nie mogą brać udziału: 1. Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, tj. nie posiadają uprawnień do wykonywania określonej działalności, nie posiadają niezbędnej wiedzy i doświadczeń, bądź znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej mogącej budzić poważne wątpliwości co do możliwości prawidłowego wykonania zamówienia
2. Zgodnie z art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, która została w dniu 15 kwietnia 2022 r. ogłoszona w Dzienniku Ustaw pod poz. 835 i weszła w życie z dniem 16.04.2022 r. wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 ustawy, stosuje się sankcje polegające m.in. na wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, z późn. zm.). |
4. ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIE – WYCENY – TERMIN
Odpowiedź na niniejsze zapytanie uprzejmie prosimy przesyłać drogą elektroniczną na adres e-mail Zapytującego lub składać osobiście/pocztą/poprzez kuriera pod wskazanym w zapytaniu adresem, do dnia 30.06.2022 r.
Wyceny można złożyć na załączonym formularzu. W razie wątpliwości co do treści zapytania prosimy kontaktować za pomocą podanego maila.
Załączniki:
Wycena przedmiotu zapytania – załącznik 1
Oświadczenie od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 2