ZAPYTANIE CENOWE NA REALIZACJĘ POŚREDNICTWA PRACY
Z DNIA 28-10-2022
Zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 przedmiotowe zapytanie cenowe ma na celu potwierdzenie, że dana usługa zostanie wykonana po cenie nie wyższej niż cena rynkowa.
- ZAPYTUJĄCY
Zapytujący: |
|
Nazwa |
GMINA LUBASZ/GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W LUBASZU |
Forma prawna |
Gminne samorządowe jednostki organizacyjne |
Numer REGON |
004611278 |
Numer NIP |
763-186-32-63 |
Dane teleadresowe Zapytującego: |
|
Adres do korespondencji |
Bolesława Chrobrego 37, 64-720 Lubasz |
|
gops@lubasz.pl |
Tel. |
67 255 64 63 |
Godziny pracy |
Poniedziałek: 8:00 – 17:00 Wtorek, środa, czwartek: 7:30 – 15:30 Piątek: 7:30 – 14:30 |
Dane do kontaktu ws. zapytania: |
|
|
gops@lubasz.pl |
Tel. |
691 067 809 |
Godziny pracy |
7:30 – 15:30 |
Osoba do kontaktu (przedstawiciel Zamawiającego) |
Jadwiga Kazińska |
2. SPECYFIKACJA PRZEDMIOTU ZAPYTANIA (ZAMÓWIENIA)
L.p. |
Przedmiot |
Opis przedmiotu (specyfikacja) |
1. |
Opis Projektu |
Przedmiot zamówienia ma zostać wykonany w ramach i w celu realizacji projektu „Aktywizacja społeczno zawodowa w Gminie Lubasz”, dofinansowanego z EFS w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014‑2020, Oś Priorytetowa 7 Włączenie społeczne, Działanie 7.1 Aktywna integracja, Poddziałanie 7.1.2 Aktywna integracja - projekty konkursowe. |
2. |
Zwięzłe określenie przedmiotu zamówienia |
Przedmiotem zamówienia są usługi wspierające aktywizację społeczno zawodową uczestników projektu „Aktywizacja społeczno zawodowa w Gminie Lubasz”, tj. Wsparcie pośrednika pracy
Liczba UP objętych wsparciem: 15 ON Liczba godzin na osobę: średnio 4 godziny zegarowe Łączna liczba godzin do zrealizowania: 60 godzin zegarowych
Przybliżony termin świadczenia wsparcia: listopad - grudzień 2022, przy czym Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do zmiany terminu realizacji usług, jednak nie później niż do 31.01.2023.
Pośrednictwo pracy będzie obejmowało kompleksowe działania w zakresie wyboru zatrudnienia zgodnie z kompetencjami wspieranej osoby. Pośrednik będzie odpowiadał za przygotowanie dokumentów aplikacyjnych i ofert pracy. Pośrednik pracy, po zapoznaniu się z Indywidualną Ścieżką Reintegracji Społeczno Zawodowej uczestnika projektu oraz po przeprowadzeniu rozmowy opracuje profil zawodowy, który posłuży jako baza do poszukiwania ofert pracy dla UP i będzie prowadził efektywne pośrednictwo – prowadził działania zmierzające bezpośrednio do pozyskania pracy (np. rozmowy z potencjalnymi pracodawcami). Pośrednik dla każdego UP przygotuje min. 3 oferty pracy, będzie współpracował m.in z lokalnymi firmami/instytucjami, celem pozyskania informacji o wolnych stanowiskach; poprzez pierwszy kontakt z pracodawcą będzie łagodził bariery na linii uczestnik-pracodawca, aby zwiększyć szansę uczestnika na zdobycie zatrudnienia. Oferty dla osób niepełnosprawnych będą uwzględniały ich ograniczenia i możliwości.
Miejsce realizacji wsparcia: Gmina Lubasz, w lokalizacjach wskazanych przez Zleceniodawcę Sposób dokumentacji usługi: Dokumentacja usługi prowadzona będzie w formie papierowej lub elektronicznej – obejmuje prowadzenie dokumentacji zgodnie ze wzorami przekazanymi przez Zleceniodawcę
|
3. WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCÓW (OFERENTÓW)
3.1 |
Wykonawca powinien posiadać niezbędne uprawnienia i zasoby niezbędne do niezakłóconej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności niezbędne środki techniczno-organizacyjne, niezbędne doświadczenie, kwalifikacje oraz potencjał osobowy i finansowy.
Wykonawca musi posiadać ważny wpis do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia zgodnie z art. 18 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - należy dołączyć dokument potwierdzający wpis do rejestru. |
3.2 |
POŚREDNIK PRACY: - wykształcenie wyższe - wymagana kopia dyplomu - posiada min. 2 doświadczenia zawodowego w danej dziedzinie lub zrealizował łącznie - 300 godzin pośrednictwa - wymagane CV oraz referencje
Zleceniodawca zastrzega możliwość sprawdzenia spełnienia wymaganych warunków przez Oferentów poprzez weryfikację dokumentów poświadczających doświadczenie i kwalifikacje, po wyborze Oferenta a przed dniem podpisania umowy. |
3.3 |
W zapytaniu cenowym nie mogą brać udziału: 1. Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, tj. nie posiadają uprawnień do wykonywania określonej działalności, nie posiadają niezbędnej wiedzy i doświadczeń, bądź znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej mogącej budzić poważne wątpliwości co do możliwości prawidłowego wykonania zamówienia 2. Zgodnie z art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, która została w dniu 15 kwietnia 2022 r. ogłoszona w Dzienniku Ustaw pod poz. 835 i weszła w życie z dniem 16.04.2022 r. wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 ustawy, stosuje się sankcje polegające m.in. na wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych |
4. ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIE – WYCENY – TERMIN
Odpowiedź na niniejsze zapytanie uprzejmie prosimy przesyłać drogą elektroniczną na adres e-mail Zapytującego lub składać osobiście/pocztą/poprzez kuriera pod wskazanym w zapytaniu adresem, do dnia 02-11-2022 r.
Wyceny można złożyć na załączonym formularzu. W razie wątpliwości co do treści zapytania prosimy kontaktować za pomocą podanego maila.
Załączniki:
Wycena przedmiotu zapytania – załącznik 1
Oświadczenie od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 2
OŚWIADCZENIE O BRAKU ISTNIENIA PRZESŁANEK WYKLUCZAJĄCYCH Z OTRZYMANIA WSPARCIA WYNIKAJĄCYCH Z NAŁOŻONYCH NA FEDERACJE ROSYJSKĄ SANKCJI - załącznik nr 3